B
2011
Využití distančních studijních opor v prezenční výuce
HRBÁČEK, Jiří
Basic information
Original name
Využití distančních studijních opor v prezenční výuce
Name in Czech
Využití distančních studijních opor v prezenční výuce
Name (in English)
Use distance study supports in face to face education
Authors
HRBÁČEK, Jiří (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)
Edition
první. Brno, 134 pp. 2011
Publisher
MSD, spol. s r.o., Brno
Other information
Type of outcome
Odborná kniha
Field of Study
Pedagogy and education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Publication form
printed version "print"
RIV identification code
RIV/00216224:14410/11:00055192
Organization
Pedagogická fakulta – Repository – Repository
Keywords (in Czech)
Distanční studijní opory; heterogenní model výuky; výzkum efektivity výuky; prezenční výuka; blended learning
Keywords in English
Distance learning support;heterogeneous model of teaching; research teaching effectiveness;teaching full time ; blended learning
Links
MSM0021622443, plan (intention).
V originále
Publikace se zabývá možností využití blended learningu v prezenční výuce. Popisuje výsledky výzkumu efektivity využití studijních opor v prezenční výuce při výuce elektrotechniky a elektroniky na středních průmyslových školách v Čechách i na Slovensku. Definuje heterogenní model výuky pro její jednotlivé formy a pomocí něj pak dokazuje některé hypotézy výzkumu.
In English
The publication deals with the possibility of using blended learning in full-time teaching. Describes research study supports the effectiveness of the use of full-time teaching in the classroom Electrical Engineering and industrial electronics at secondary schools in the Czech and Slovak. Defines the heterogeneous model for teaching the various forms and then use it to prove some research hypotheses.
Displayed: 20/10/2024 05:16