2017
Firemní kultura a týmová práce: Distanční studijní text
PŘENOSIL, Richard and Marie JEDLIČKOVÁBasic information
Original name
Firemní kultura a týmová práce: Distanční studijní text
Name in Czech
Firemní kultura a týmová práce: Distanční studijní text
Authors
PŘENOSIL, Richard and Marie JEDLIČKOVÁ
Edition
1. vyd. Opava, 99 pp. 2017
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Textbook
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
Organization
Filozoficko-přírodovědecká fakulta – Slezská univerzita v Opavě – Repository
Keywords (in Czech)
Organizace, druhy organizace, fáze organizace, PESTLE, management, leadership, autorita, micromanagement, autonomie, motivace, stimulace, Maslowova pyramida potřeb, benefity, angažovanost, firemní identita, firemní image, firemní design, firemní komunikace, firemní kultura, logo, logotyp, brand, positioning, repositioning, firemníbenefity, společenské akce, život ve společnosti, zdraví, sport, pracovní trh, interkulturní management, integrita, hodnoty, etika, etiketa, morálka, nesoulad v hodnotách, tým, typy týmů, teambuilding, cyklus týmů, focus groups, agilní týmy, týmové role, tvůrci, inovátor, vyhledávač zdrojů, vůdci, koordinátor, formovač, zaváděči, týmový pracovník, realizátor, dokončovači, vyhodnocovač, dotahovač, specialisté, specialista, typologie, potřeby a hrozby, individualizace, sociální inteligence (SQ), emoční inteligence (EQ), vztahy, koheze, synergie, nadřazenost, komunikační model, týmová komunikace, porady, individuální 1:1, rozvojová zpětná vazba, rozjezdovka, operační rytmus, talent, silné stránky, vedení podle silných stránek, konflikt, vyjednávání, řešení konfliktů, zpětná vazba, koučink, skupinová zpětná vazba; CZ.02.2.69/0.0./0.0/16_015/0002400
Changed: 17/9/2020 11:09, Bc. Ivana Glabazňová
Abstract
V originále
Pracovní poměr je vztah, který naváže velká většina z nás. Tento studijní materiál má za úkol objasnit různé pohledy na vedení a rozvoj lidí, firemní hodnoty a kulturu, budování silné značky úspěšné společnosti.