Přehled o publikaci
2019
Znalosti a dovednosti pro praxi 1: Obchodní komunikace: Distanční studijní text
HORÁK, Jakub; Ivana SMOLKOVÁ ŠUBOVÁ a Lukáš VARGAZákladní údaje
Originální název
Znalosti a dovednosti pro praxi 1: Obchodní komunikace: Distanční studijní text
Název česky
Znalosti a dovednosti pro praxi 1: Obchodní komunikace: Distanční studijní text
Autoři
HORÁK, Jakub; Ivana SMOLKOVÁ ŠUBOVÁ a Lukáš VARGA
Vydání
1. vyd. Opava, 125 s. 2019
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Učebnice
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizace
Filozoficko-přírodovědecká fakulta – Slezská univerzita v Opavě – Repozitář
Klíčová slova česky
Obchodní komunikace, verbální komunikace, neverbální komunikace, psaná a elektronická komunikace, komunikační styl, analytická komunikace, intuitivní komunikace, funkční komunikace, osobní komunikace, obchodní korespondence, interní korespondence, externí korespondence, běžná korespondence, korespondence prodeje, personalizovaná korespondence, oběžník, obchodní dopis, dopis prodeje, dopis objednávky, dopis stížnosti, dopis náhrady, dopis poptávky, navazující dopis, děkovný dopis, průvodní dopis, výpověď; Telefonní komunikace: příprava a struktura hovoru, nespokojený zákazník, konflikt, pocity, potřeby, čelení námitkám, obhájení a podpora názoru či stanoviska. Vyjednávání: přesvědčování, ovlivňování, argumentace, manipulace, neverbální, paralingvistické a verbální prvky komunikace. Emailová komunikace: newsletter, informační zpravodaj, samostatné emaily, vedoucí péče, transakční emaily, milníkové emaily, textové emaily, mobilně optimalizovaní emaily, etiketa obchodního emailu, expresivní jazyk, oslovení, jádro emailu, ukončení, nabídka, nevyžádaná nabídka, vyžádaná nabídka, poptávka, objednávka, reklamace, upomínka, otevřený dopis, žádost, stížnost, motivační dopis Obchodní etiketa; dress code; obchodní jednání; ještěří mozek; nonverbální komunikace; behaviorální psychologie; služební cesta; stravné; diety; cestování; mezikulturní komunikace; kultura; kolektivní kultura; individualistická kultura; verbální komunikace; neverbální komunikace; haptika; proxemika; gesta; Vnitropodniková komunikace: schůzka, porada, týmový meeting, 1-2-1, projektová schůzka; CZ.02.2.69/0.0./0.0/16_015/0002400
Změněno: 17. 9. 2020 09:53, Bc. Ivana Glabazňová
Anotace
V originále
Předmět obchodní komunikace se zaměřuje na specifika komunikace v oblasti prodeje, marketingu, služeb zákazníkům, a také na vnitrofiremní komunikaci v dnešním multikulturním světě. Po absolvování předmětu se bude student orientovat v oblasti komunikační etikety, přímé, telefonní a písemné komunikace. Bude schopen pojmenovat sociokulturní rozdíly několika hlavních světových regionů. Naučí se, jak komunikovat na pracovišti, s nadřízeným, dále jak pracovat se stresem, jak komunikovat s problematickým zákazníkem. Studenti se naučí rozpoznat argumentaci od manipulace a budou schopni s oběma formami pracovat. Součástí této opory jsou příklady z praxe.