Podrobný výpis o publikaci
URBANEC, Miroslav. Německá literatura v kontextu II: Distanční studijní text. 1. vyd. Opava. 85 s. 2019. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Německá literatura v kontextu II: Distanční studijní text |
Název česky | Německá literatura v kontextu II: Distanční studijní text |
Autoři | URBANEC, Miroslav. |
Vydání | 1. vyd. Opava, 85 s. 2019. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | němčina |
Typ výsledku | Učebnice |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizace | Filozoficko-přírodovědecká fakulta – Slezská univerzita v Opavě – Repozitář |
Klíčová slova česky | Barock, Aufklärung, Sturm und Drang, Romantik, Biedermeier, Vormärz, Naturalismus, Expressionismus; CZ.02.2.69/0.0./0.0/16_015/0002400 |
Změnil | Změnila: Bc. Ivana Glabazňová, učo 2368. Změněno: 17. 9. 2020 08:50. |
Anotace |
---|
Opora navazuje na oporu k Německé literatuře v kontextu 1 a rozšiřuje přehled dějin německé literatury o znalost nejvýznamnějších aspektů jednotlivých literárních epoch a proudů, a to v období od baroka do konce První světové války. Ani zde nezůstává stranou politický a kulturní kontext, ve kterém probíraná literatura vznikala, a snaha motivovat studenty k přemýšlení o souvislostech mezi literaturou (uměním) a okolním prostředím. Výkladová část je doplněna ukázkovou analýzou literárních textů, na kterých je dotyčný kontext dobře patrný a které se mohou stát výchozím bodem pro širší diskuzi. |
Anotace česky |
---|
Opora navazuje na oporu k Německé literatuře v kontextu 1 a rozšiřuje přehled dějin německé literatury o znalost nejvýznamnějších aspektů jednotlivých literárních epoch a proudů, a to v období od baroka do konce První světové války. Ani zde nezůstává stranou politický a kulturní kontext, ve kterém probíraná literatura vznikala, a snaha motivovat studenty k přemýšlení o souvislostech mezi literaturou (uměním) a okolním prostředím. Výkladová část je doplněna ukázkovou analýzou literárních textů, na kterých je dotyčný kontext dobře patrný a které se mohou stát výchozím bodem pro širší diskuzi. |