Detailed Information on Publication Record
SMOLKOVÁ ŠUBOVÁ, Ivana. Prezentační a komunikační dovednosti: Komunikační dovednosti: Distanční studijní text. 1st ed. Opava, 2017, 79 pp. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Basic information | |
---|---|
Original name | Prezentační a komunikační dovednosti: Komunikační dovednosti: Distanční studijní text |
Name in Czech | Prezentační a komunikační dovednosti: Komunikační dovednosti: Distanční studijní text |
Authors | SMOLKOVÁ ŠUBOVÁ, Ivana. |
Edition | 1. vyd. Opava, 79 pp. 2017. |
Other information | |
---|---|
Original language | German |
Type of outcome | Textbook |
Country of publisher | Czech Republic |
Confidentiality degree | is not subject to a state or trade secret |
Organization | Filozoficko-přírodovědecká fakulta – Slezská univerzita v Opavě – Repository |
Keywords (in Czech) | Význam komunikace, historie a vývoj komunikace, ikony, indexy, symboly, komunikace dnes: mezilidské vztahy, obchodní vztahy, sebeprezentace, marketing, reklama, negativní reklama.Verbální komunikace, ovlivňování, argumentace, manipulace, námitky, nonverbální komunikace.Komunikace ve stresových situacích, konflikt, naslouchání, telefonní hovor, chyby při komunikaci; CZ.02.2.69/0.0./0.0/16_015/0002400 |
Changed by | Changed by: Bc. Ivana Glabazňová, učo 2368. Changed: 17/9/2020 07:33. |
Abstract |
---|
Předmět Komunikační dovednosti se zaměřuje na význam komunikace, a to jak v mezilidských vztazích, tak i v obchodě, marketingu. Po absolvování předmětu bude student ovládat základní prvky mezilidské komunikace, a to především v rovině ústní, v oblasti telefonní, ale také v přímé komunikaci. Student se naučí pracovat s verbálními i neverbálními prvky komunikace. Student se naučí, jak komunikovat na pracovišti, dále jak pracovat se stresem, jak komunikovat s problematickým zákazníkem. Studenti se naučí rozpoznat argumentaci od manipulace a budou schopni ovlivnit zákazníka a pracovat s námitkami. Součástí této opory jsou příklady z praxe. Předmět je doprovázen mnoha cvičeními. |
Abstract (in Czech) |
---|
Předmět Komunikační dovednosti se zaměřuje na význam komunikace, a to jak v mezilidských vztazích, tak i v obchodě, marketingu. Po absolvování předmětu bude student ovládat základní prvky mezilidské komunikace, a to především v rovině ústní, v oblasti telefonní, ale také v přímé komunikaci. Student se naučí pracovat s verbálními i neverbálními prvky komunikace. Student se naučí, jak komunikovat na pracovišti, dále jak pracovat se stresem, jak komunikovat s problematickým zákazníkem. Studenti se naučí rozpoznat argumentaci od manipulace a budou schopni ovlivnit zákazníka a pracovat s námitkami. Součástí této opory jsou příklady z praxe. Předmět je doprovázen mnoha cvičeními. |