Informační systém Repo
SMOLKOVÁ ŠUBOVÁ, Ivana. Prezentační a komunikační dovednosti: Komunikační dovednosti: Distanční studijní text. 1st ed. Opava, 2017, 79 pp.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Prezentační a komunikační dovednosti: Komunikační dovednosti: Distanční studijní text
Name in Czech Prezentační a komunikační dovednosti: Komunikační dovednosti: Distanční studijní text
Authors SMOLKOVÁ ŠUBOVÁ, Ivana.
Edition 1. vyd. Opava, 79 pp. 2017.
Other information
Original language German
Type of outcome Textbook
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization Filozoficko-přírodovědecká fakulta – Slezská univerzita v Opavě – Repository
Keywords (in Czech) Význam komunikace, historie a vývoj komunikace, ikony, indexy, symboly, komunikace dnes: mezilidské vztahy, obchodní vztahy, sebeprezentace, marketing, reklama, negativní reklama.Verbální komunikace, ovlivňování, argumentace, manipulace, námitky, nonverbální komunikace.Komunikace ve stresových situacích, konflikt, naslouchání, telefonní hovor, chyby při komunikaci; CZ.02.2.69/0.0./0.0/16_015/0002400
Changed by Changed by: Bc. Ivana Glabazňová, učo 2368. Changed: 17/9/2020 07:33.
Abstract
Předmět Komunikační dovednosti se zaměřuje na význam komunikace, a to jak v mezilidských vztazích, tak i v obchodě, marketingu. Po absolvování předmětu bude student ovládat základní prvky mezilidské komunikace, a to především v rovině ústní, v oblasti telefonní, ale také v přímé komunikaci. Student se naučí pracovat s verbálními i neverbálními prvky komunikace. Student se naučí, jak komunikovat na pracovišti, dále jak pracovat se stresem, jak komunikovat s problematickým zákazníkem. Studenti se naučí rozpoznat argumentaci od manipulace a budou schopni ovlivnit zákazníka a pracovat s námitkami. Součástí této opory jsou příklady z praxe. Předmět je doprovázen mnoha cvičeními.
Abstract (in Czech)
Předmět Komunikační dovednosti se zaměřuje na význam komunikace, a to jak v mezilidských vztazích, tak i v obchodě, marketingu. Po absolvování předmětu bude student ovládat základní prvky mezilidské komunikace, a to především v rovině ústní, v oblasti telefonní, ale také v přímé komunikaci. Student se naučí pracovat s verbálními i neverbálními prvky komunikace. Student se naučí, jak komunikovat na pracovišti, dále jak pracovat se stresem, jak komunikovat s problematickým zákazníkem. Studenti se naučí rozpoznat argumentaci od manipulace a budou schopni ovlivnit zákazníka a pracovat s námitkami. Součástí této opory jsou příklady z praxe. Předmět je doprovázen mnoha cvičeními.
Displayed: 26/4/2024 13:36