J
		
		2020
			
	    
Ikonická partnerství ikonických značek
	    KNIHOVÁ, Ladislava
	
	
	
	    
	
     
 
	
	Basic information
	
		Original name
		Ikonická partnerství ikonických značek
	 
	
		Name in Czech
		Ikonická partnerství ikonických značek
	 
				Authors
				KNIHOVÁ, Ladislava
			 
			
				Edition
				 Komunikace, Praha, Česká marketingová společnost, 2020, 1211-5622
			 
		
Other information
		
	
		
			Type of outcome
			Article in a journal
		 
	
		
			Country of publisher
			Czech Republic
		 
	
		
			Confidentiality degree
			is not subject to a state or trade secret
		 
	
			
		
			
				Organization
				Vysoká škola finanční a správní, a.s. – Repository
			 
		
		
			Keywords (in Czech)
			Banerová slepota, edukační marketing, kreativita, kultovní značka, laterární myšlení.
		 
		
			Keywords in English
			Banner blindness, education-based marketing, creativity, iconic brand, lateral thinking.
		 
			
			
				
					In the original language
					Současná doba reklamní slepoty a únavy plynoucí z přemíry reklam, jejichž následkem je snížení výkonu reklamy, představuje pro marketingové profesionály nové výzvy. Při pokusu o hledání inovativních a efektivních komunikačních kanálů začaly společnosti rozpoznávat vysoký potenciál marketingu založeném na vzdělávání (edukační marketing). Kultovní značky, které úzce spolupracují, se ujaly vedení a nabízejí svým zákazníkům přidanou hodnotu ve formě vysoce ceněných znalostí a dovedností.
				 
				
					In Czech
					Současná doba reklamní slepoty a únavy plynoucí z přemíry reklam, jejichž následkem je snížení výkonu reklamy, představuje pro marketingové profesionály nové výzvy. Při pokusu o hledání inovativních a efektivních komunikačních kanálů začaly společnosti rozpoznávat vysoký potenciál marketingu založeném na vzdělávání (edukační marketing). Kultovní značky, které úzce spolupracují, se ujaly vedení a nabízejí svým zákazníkům přidanou hodnotu ve formě vysoce ceněných znalostí a dovedností.
				  
				Displayed: 4/11/2025 08:59