J
		
		2020
			
	    
Ikonická partnerství ikonických značek
	    KNIHOVÁ, Ladislava
	
	
	
	    
	
     
 
	
	Základní údaje
	
		Originální název
		Ikonická partnerství ikonických značek
	 
	
		Název česky
		Ikonická partnerství ikonických značek
	 
				Autoři
				KNIHOVÁ, Ladislava
			 
			
				Vydání
				 Komunikace, Praha, Česká marketingová společnost, 2020, 1211-5622
			 
		
Další údaje
		
	
		
			Typ výsledku
			Článek v odborném periodiku
		 
	
		
			Stát vydavatele
			Česká republika
		 
	
		
			Utajení
			není předmětem státního či obchodního tajemství
		 
	
			
		
			
				Organizace
				Vysoká škola finanční a správní, a.s. – Repozitář
			 
		
		
			Klíčová slova česky
			Banerová slepota, edukační marketing, kreativita, kultovní značka, laterární myšlení.
		 
		
			Klíčová slova anglicky
			Banner blindness, education-based marketing, creativity, iconic brand, lateral thinking.
		 
			
			
				
					V originále
					Současná doba reklamní slepoty a únavy plynoucí z přemíry reklam, jejichž následkem je snížení výkonu reklamy, představuje pro marketingové profesionály nové výzvy. Při pokusu o hledání inovativních a efektivních komunikačních kanálů začaly společnosti rozpoznávat vysoký potenciál marketingu založeném na vzdělávání (edukační marketing). Kultovní značky, které úzce spolupracují, se ujaly vedení a nabízejí svým zákazníkům přidanou hodnotu ve formě vysoce ceněných znalostí a dovedností.
				 
				
					Česky
					Současná doba reklamní slepoty a únavy plynoucí z přemíry reklam, jejichž následkem je snížení výkonu reklamy, představuje pro marketingové profesionály nové výzvy. Při pokusu o hledání inovativních a efektivních komunikačních kanálů začaly společnosti rozpoznávat vysoký potenciál marketingu založeném na vzdělávání (edukační marketing). Kultovní značky, které úzce spolupracují, se ujaly vedení a nabízejí svým zákazníkům přidanou hodnotu ve formě vysoce ceněných znalostí a dovedností.
				  
				Zobrazeno: 4. 11. 2025 13:50