2020
Ikonická partnerství ikonických značek
KNIHOVÁ, LadislavaZákladní údaje
Originální název
Ikonická partnerství ikonických značek
Název česky
Ikonická partnerství ikonických značek
Autoři
KNIHOVÁ, Ladislava
Vydání
Komunikace, Praha, Česká marketingová společnost, 2020, 1211-5622
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizace
Vysoká škola finanční a správní, a.s. – Repozitář
Klíčová slova česky
Banerová slepota, edukační marketing, kreativita, kultovní značka, laterární myšlení.
Klíčová slova anglicky
Banner blindness, education-based marketing, creativity, iconic brand, lateral thinking.
Změněno: 14. 11. 2020 02:25, RNDr. Patrik Mottl, Ph.D.
V originále
Současná doba reklamní slepoty a únavy plynoucí z přemíry reklam, jejichž následkem je snížení výkonu reklamy, představuje pro marketingové profesionály nové výzvy. Při pokusu o hledání inovativních a efektivních komunikačních kanálů začaly společnosti rozpoznávat vysoký potenciál marketingu založeném na vzdělávání (edukační marketing). Kultovní značky, které úzce spolupracují, se ujaly vedení a nabízejí svým zákazníkům přidanou hodnotu ve formě vysoce ceněných znalostí a dovedností.
Česky
Současná doba reklamní slepoty a únavy plynoucí z přemíry reklam, jejichž následkem je snížení výkonu reklamy, představuje pro marketingové profesionály nové výzvy. Při pokusu o hledání inovativních a efektivních komunikačních kanálů začaly společnosti rozpoznávat vysoký potenciál marketingu založeném na vzdělávání (edukační marketing). Kultovní značky, které úzce spolupracují, se ujaly vedení a nabízejí svým zákazníkům přidanou hodnotu ve formě vysoce ceněných znalostí a dovedností.