J 2020

Ikonická partnerství ikonických značek

KNIHOVÁ, Ladislava

Základní údaje

Originální název

Ikonická partnerství ikonických značek

Název česky

Ikonická partnerství ikonických značek

Autoři

KNIHOVÁ, Ladislava

Vydání

Komunikace, Praha, Česká marketingová společnost, 2020, 1211-5622

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizace

Vysoká škola finanční a správní, a.s. – Repozitář

Klíčová slova česky

Banerová slepota, edukační marketing, kreativita, kultovní značka, laterární myšlení.

Klíčová slova anglicky

Banner blindness, education-based marketing, creativity, iconic brand, lateral thinking.
Změněno: 14. 11. 2020 02:25, RNDr. Patrik Mottl, Ph.D.

Anotace

V originále

Současná doba reklamní slepoty a únavy plynoucí z přemíry reklam, jejichž následkem je snížení výkonu reklamy, představuje pro marketingové profesionály nové výzvy. Při pokusu o hledání inovativních a efektivních komunikačních kanálů začaly společnosti rozpoznávat vysoký potenciál marketingu založeném na vzdělávání (edukační marketing). Kultovní značky, které úzce spolupracují, se ujaly vedení a nabízejí svým zákazníkům přidanou hodnotu ve formě vysoce ceněných znalostí a dovedností.

Česky

Současná doba reklamní slepoty a únavy plynoucí z přemíry reklam, jejichž následkem je snížení výkonu reklamy, představuje pro marketingové profesionály nové výzvy. Při pokusu o hledání inovativních a efektivních komunikačních kanálů začaly společnosti rozpoznávat vysoký potenciál marketingu založeném na vzdělávání (edukační marketing). Kultovní značky, které úzce spolupracují, se ujaly vedení a nabízejí svým zákazníkům přidanou hodnotu ve formě vysoce ceněných znalostí a dovedností.

Přiložené soubory