B
2020
RODINNÉ PODNIKÁNÍ fenomén, příležitost, budoucnost
PETRŮ, Naděžda
Základní údaje
Originální název
RODINNÉ PODNIKÁNÍ fenomén, příležitost, budoucnost
Název česky
RODINNÉ PODNIKÁNÍ fenomén, příležitost, budoucnost
Název anglicky
FAMILY BUSINESS phenomenon, opportunity, future
Vydání
1. vyd. Praha, 278 s. EUpress, 2020
Nakladatel
Vysoká škola finanční a správní, a. s.
Další údaje
Typ výsledku
Odborná kniha
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizace
Vysoká škola finanční a správní, a.s. – Repozitář
Klíčová slova česky
rodinné podnikání, řízení a správa, konflikt, marketingová vitalita, kulaté stoly, konkurenceschopnost, univerzitní platforma
Klíčová slova anglicky
family business; management and administration; conflict; marketing vitality; round tables; competitiveness; university platform
V originále
Cílem této knihy bylo shrnout faktické poznatky reality rodinného podnikání v období historicky prvního mezigeneračního předávání rodinných podniků v ČR. Na základě vyhodnocení teoretických východisek odborných textů, informací získaných z výzkumných šetření, kvalitativních i kvantitativních metod výzkumu, z vyhledání a hodnocení primárních, sekundárních dat a analýz získaných údajů identifikovat významné faktory a vztahy v rodinném podnikání. Výsledky a poznatky pak přenést do odborné publikace s praktickým zaměřením ve formě zkušeností, doporučení, návodů, srovnání, následných zobecnění. Sekundárním cílem bylo doporučit další směry výzkumu.
Anglicky
The aim of this book was to summarize the factual findings of the reality of family business in the period of the historically first intergenerational transfer of family businesses in the Czech Republic. Based on the evaluation of the theoretical basis of professional texts, information obtained from research survey, qualitative and quantitative research methods, from the search and evaluation of primary, secondary data and analysis of data obtained to identify important factors and relationships in family business. Then transfer the results and knowledge to a professional publication with a practical focus in the form of experience, recommendations, instructions, comparisons, subsequent generalizations. The secondary goal was to recommend further research directions.
Zobrazeno: 20. 10. 2024 00:26