D
2015
Je andragogika opravdu věda? aneb Jak mohu přispět k ukotvení andragogiky?
SHÁNILOVÁ, Ivana
Základní údaje
Originální název
Je andragogika opravdu věda? aneb Jak mohu přispět k ukotvení andragogiky?
Název anglicky
The competences of teaching staff and their development in further educacion.
Autoři
SHÁNILOVÁ, Ivana (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Praha, Je andragogika opravdu věda? aneb Jak mohu přispět k ukotvení andragogiky? od s. 131 - 136, 6 s. 2015
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/46358978:_____/15:00000050
Organizace
Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. – Repozitář
Klíčová slova česky
Další vzdělávání pedagogických pracovníků; podpora dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků; kompetence;
Klíčová slova anglicky
Further educacion of teachers; support of further educacion of teachers; competences;
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
V originále
Další vzdělávání je důležitou součástí celoživotního učení člověka a má mnoho interpretací, které souvisejí se společenským uspořádáním, historickým vývojem, ale i typem organizace, ve které se další vzdělávání odehrává. V případě pedagogických pracovníků je kladen důraz především na osobnostní kompetence, které obsahují postoje a hodnotové orientace, psychickou a fyzickou zdatnost, dovednosti a sociální schopnosti.
Anglicky
The continuing educacion is an important component of lifelong learning and is has many interpretations associated with the social arrangement, historical development, but also with the type of organization in which the training takes place. In the case of teaching staff, the focus is on personal competences, which include attitudes and value orientation, mental anf physical abilities, skills and social skills.
Zobrazeno: 15. 5. 2025 22:38