MUŽÍK, Jaroslav. Vysoké školy a jejich role ve společnosti (Universities and their role in society). In Je andragogika opravdu věda? aneb Jak mohu přispět k ukotvení andragogiky? první. Ostrava: Erudio Patria. p. 8-15. ISBN 978-80-905240-5-7. 2015.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Vysoké školy a jejich role ve společnosti
Name in Czech Vysoké školy a jejich role ve společnosti
Name (in English) Universities and their role in society
Authors MUŽÍK, Jaroslav (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition první. Ostrava, Je andragogika opravdu věda? aneb Jak mohu přispět k ukotvení andragogiky? p. 8-15, 8 pp. 2015.
Publisher Erudio Patria
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50204 Business and management
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
RIV identification code RIV/46358978:_____/15:00000041
Organization Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. – Repository
ISBN 978-80-905240-5-7
Keywords (in Czech) Vysoké školy; Podpora univerzit; Další vzdělávání; Marketingová komunikace
Keywords in English Universities; Promoting of universities; Further education; Marketing Communication
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. PhDr. Jaroslav Mužík, DrSc., učo 2365. Changed: 23/3/2020 11:03.
Abstract
Vysokoškolské vzdělávání hraje důležitou roli v ekonomickém i společenském systému. Konzistentní analýza dané problematiky je v článku doplněna množstvím příkladů z praxe světových a českých institucí. Článek zdůrazňuje potřebu znalostí, konceptuální, cílové a kompetentní aktivity univerzit (veřejných a soukromých) v oblasti marketingové komunikace.
Abstract (in English)
University education play the important role in economy and society systems. Consistent analysis is supplemented in the article by numerous examples from practice of the world ad Czech institutions. The article emphasizes the need of knowledge, conceptual, targeted and competent activity of universities (public and private) in the area of marketing communication.
Print
Add to clipboard Displayed: 28/3/2024 16:31