b 2019

Mediální marketing: Distanční studijní text

STOKLASA, Michal and Martin KLEPEK

Basic information

Original name

Mediální marketing: Distanční studijní text

Name in Czech

Mediální marketing: Distanční studijní text

Authors

STOKLASA, Michal and Martin KLEPEK

Edition

Karviná, 131 pp. 2019

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Učebnice

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné – Slezská univerzita v Opavě – Repository

ISBN

978-80-7510-368-0

Keywords (in Czech)

Produktová fotografie, sociální média, sociální sítě, příspěvky, fanoušci, online video, offline video, tištěná média, reklama, leták, netradiční formy marketingové komunikace, obsahový marketing, obsah, CZ.02.2.69/0.0./0.0/16_015/0002400
Změněno: 16/9/2020 11:54, Bc. Ivana Glabazňová

Abstract

V originále

Studijní opora Mediální marketing je určena pro studenty bakalářského studijního oboru Marketing. Navazuje na všechny marketingové předměty vyučované v rámci tohoto oboru, neobsahuje tedy mnoho nové teorie, ale je zaměřena prakticky. Cílem této studijní opory je poskytnout studentům dostatek postupů a konkrétních příkladů jak tvořit vlastní obsah. Proto tato opora poskytuje přehled o tvorbě produktové fotografie, příspěvků na sociální média, offline a online videa, reklamy do tištěných médií, netradiční formy marketingové komunikace, a je zakončena shrnutím, jak ze všeho tohoto obsahu vytvořit obsahovou strategii.
Displayed: 20/10/2024 00:26