Keywords (in Czech)
Produktová fotografie, sociální média, sociální sítě, příspěvky, fanoušci, online video, offline video, tištěná média, reklama, leták, netradiční formy marketingové komunikace, obsahový marketing, obsah, CZ.02.2.69/0.0./0.0/16_015/0002400
V originále
Studijní opora Mediální marketing je určena pro studenty bakalářského studijního oboru Marketing. Navazuje na všechny marketingové předměty vyučované v rámci tohoto oboru, neobsahuje tedy mnoho nové teorie, ale je zaměřena prakticky. Cílem této studijní opory je poskytnout studentům dostatek postupů a konkrétních příkladů jak tvořit vlastní obsah. Proto tato opora poskytuje přehled o tvorbě produktové fotografie, příspěvků na sociální média, offline a online videa, reklamy do tištěných médií, netradiční formy marketingové komunikace, a je zakončena shrnutím, jak ze všeho tohoto obsahu vytvořit obsahovou strategii.