b 2019

Mediální marketing: Distanční studijní text

STOKLASA, Michal a Martin KLEPEK

Základní údaje

Originální název

Mediální marketing: Distanční studijní text

Název česky

Mediální marketing: Distanční studijní text

Autoři

STOKLASA, Michal a Martin KLEPEK

Vydání

Karviná, 131 s. 2019

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Učebnice

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizace

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné – Slezská univerzita v Opavě – Repozitář

ISBN

978-80-7510-368-0

Klíčová slova česky

Produktová fotografie, sociální média, sociální sítě, příspěvky, fanoušci, online video, offline video, tištěná média, reklama, leták, netradiční formy marketingové komunikace, obsahový marketing, obsah, CZ.02.2.69/0.0./0.0/16_015/0002400
Změněno: 16. 9. 2020 11:54, Bc. Ivana Glabazňová

Anotace

V originále

Studijní opora Mediální marketing je určena pro studenty bakalářského studijního oboru Marketing. Navazuje na všechny marketingové předměty vyučované v rámci tohoto oboru, neobsahuje tedy mnoho nové teorie, ale je zaměřena prakticky. Cílem této studijní opory je poskytnout studentům dostatek postupů a konkrétních příkladů jak tvořit vlastní obsah. Proto tato opora poskytuje přehled o tvorbě produktové fotografie, příspěvků na sociální média, offline a online videa, reklamy do tištěných médií, netradiční formy marketingové komunikace, a je zakončena shrnutím, jak ze všeho tohoto obsahu vytvořit obsahovou strategii.
Zobrazeno: 20. 10. 2024 00:21