Podrobný výpis o publikaci
2019
Mediální marketing: Distanční studijní text
STOKLASA, Michal a Martin KLEPEKZákladní údaje
Originální název
Mediální marketing: Distanční studijní text
Název česky
Mediální marketing: Distanční studijní text
Autoři
STOKLASA, Michal a Martin KLEPEK
Vydání
Karviná, 131 s. 2019
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Učebnice
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizace
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné – Slezská univerzita v Opavě – Repozitář
ISBN
978-80-7510-368-0
Klíčová slova česky
Produktová fotografie, sociální média, sociální sítě, příspěvky, fanoušci, online video, offline video, tištěná média, reklama, leták, netradiční formy marketingové komunikace, obsahový marketing, obsah, CZ.02.2.69/0.0./0.0/16_015/0002400
Změněno: 16. 9. 2020 11:54, Bc. Ivana Glabazňová
Anotace
V originále
Studijní opora Mediální marketing je určena pro studenty bakalářského studijního oboru Marketing. Navazuje na všechny marketingové předměty vyučované v rámci tohoto oboru, neobsahuje tedy mnoho nové teorie, ale je zaměřena prakticky. Cílem této studijní opory je poskytnout studentům dostatek postupů a konkrétních příkladů jak tvořit vlastní obsah. Proto tato opora poskytuje přehled o tvorbě produktové fotografie, příspěvků na sociální média, offline a online videa, reklamy do tištěných médií, netradiční formy marketingové komunikace, a je zakončena shrnutím, jak ze všeho tohoto obsahu vytvořit obsahovou strategii.