Informační systém Repo
ZAHRÁDKA, Pavel, Rudolf LEŠKA a Petr SZCZEPANIK. Význam teritoriality pro audiovizuální průmysl v České republice. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci. 33 s. ISBN 978-80-244-5530-3. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Význam teritoriality pro audiovizuální průmysl v České republice
Název česky Význam teritoriality pro audiovizuální průmysl v České republice
Autoři ZAHRÁDKA, Pavel, Rudolf LEŠKA a Petr SZCZEPANIK.
Vydání 1. vyd. Olomouc, 33 s. 2019.
Nakladatel Univerzita Palackého v Olomouci
Další údaje
Typ výsledku Výzkumná zpráva
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizace Vysoká škola finanční a správní, a.s. – Repozitář
ISBN 978-80-244-5530-3
Změnil Změnil: RNDr. Patrik Mottl, Ph.D., učo 19375. Změněno: 15. 9. 2020 14:11.
Anotace
Cílem první části výzkumné zprávy je vysvětlit (a) význam principu teritoriality pro fungování obchodních modelů audiovizuálního průmyslu na malém trhu, resp. vysvětlit význam šíření audiovizuálních (převážně filmových) děl na základě prodeje exkluzivních teri¬toriálních licencí; (b) význam zeměpisného blokování přístupu k obsahu nabízenému audiovi¬zuálními online službami (tzv. geoblokace) pro uchování hodnoty teritoriální licence v online prostředí. Cílem druhé části zprávy je posoudit dopady odlišných právních rámců– utvářejících základní mechanismy fungování audiovizuálního trhu – na pro¬dukci a distribuci audiovizuálních děl na českém trhu. K tomuto cíli jsou využita empirická zjiš¬tění z první části.
Anotace česky
Cílem první části výzkumné zprávy je vysvětlit (a) význam principu teritoriality pro fungování obchodních modelů audiovizuálního průmyslu na malém trhu, resp. vysvětlit význam šíření audiovizuálních (převážně filmových) děl na základě prodeje exkluzivních teri¬toriálních licencí; (b) význam zeměpisného blokování přístupu k obsahu nabízenému audiovi¬zuálními online službami (tzv. geoblokace) pro uchování hodnoty teritoriální licence v online prostředí. Cílem druhé části zprávy je posoudit dopady odlišných právních rámců– utvářejících základní mechanismy fungování audiovizuálního trhu – na pro¬dukci a distribuci audiovizuálních děl na českém trhu. K tomuto cíli jsou využita empirická zjiš¬tění z první části.
Zobrazeno: 28. 3. 2024 17:04