ADAMCZYK, Roman. Význam anglického jazyka a jeho výuky ve zdravotnických oborech. Ošetřovatelské perspektivy. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě, roč. 2, č. 1, s. 13-20. ISSN 2570-785X. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Význam anglického jazyka a jeho výuky ve zdravotnických oborech
Název česky Význam anglického jazyka a jeho výuky ve zdravotnických oborech
Název anglicky Significance of the English language and its teaching in health care specialties
Autoři ADAMCZYK, Roman (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Ošetřovatelské perspektivy, Opava, Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě, 2019, 2570-785X.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Ošetřovatelské perspektivy
Organizace Fakulta veřejných politik v Opavě – Slezská univerzita v Opavě – Repozitář
Klíčová slova česky anglický jazyk; odborná komunikace; zdravotnické obory; terminologie; výuka
Klíčová slova anglicky English language; professional communication; health care specialties; terminology; teaching
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Roman Adamczyk, učo 2012. Změněno: 28. 8. 2019 20:08.
Anotace
Příspěvek teoreticko-přehledového charakteru je věnován komunikačnímu významu anglického jazyka a problematice výuky angličtiny ve zdravotnických oborech s důrazem na pragmatický význam této výuky z hlediska dorozumívacího a epistemologického. Obsah příspěvku vychází z autorovy dlouholeté pedagogické zkušenosti a z rešeršní činnosti v databázích PubMed, ScienceDirect, Medvik.
Anotace anglicky
The present theoretical-review article discusses significance of the English language in professional communication and some issues related to English language teaching in health care specialties with an emphasis on pragmatic aspects of the teaching process in terms of communication and epistemology. The article is based on a long-term teaching experience and on literature search performed in PubMed, ScienceDirect and Medvik databases.
Vytisknout
Přidat do schránky Zobrazeno: 16. 4. 2024 08:20