J 2019

Jak zvýšit u žáků zájem o technické a učební obory? – historická analogie

JANIŠ, Kamil

Základní údaje

Originální název

Jak zvýšit u žáků zájem o technické a učební obory? – historická analogie

Název česky

Jak zvýšit u žáků zájem o technické a učební obory? – historická analogie

Název anglicky

How to increase pupils' interest about technical and apprenticeships? – historical analogy

Autoři

JANIŠ, Kamil (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Pedagogická orientace, Brno, Česká pedagogická společnost, 2019, 1211-4669

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

URL

Organizace

Fakulta veřejných politik v Opavě – Slezská univerzita v Opavě – Repozitář

Klíčová slova česky

žák;učební obor; technický obor

Klíčová slova anglicky

pupil;apprenticeship;technical field

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 5. 6. 2019 19:29, Kamil Janiš

Anotace

ORIG EN

V originále

Příspěvek se zabývá aktuální problematikou technického a učebního školství. Zvýšením popularity těchto oborů a tím, jak přimět žáky základních škol více studovat předmětné školy. Veškeré informace jsou konfrontovány v historických souvislostech.

Anglicky

The paper deals with current issues and technical education curriculum. By increasing the popularity of these disciplines and how to encourage elementary school pupils to study the schools in question. All information is confronted in a historical context.
Zobrazeno: 3. 7. 2025 19:03