Přehled o publikaci
2019
Jak zvýšit u žáků zájem o technické a učební obory? – historická analogie
JANIŠ, KamilZákladní údaje
Originální název
Jak zvýšit u žáků zájem o technické a učební obory? – historická analogie
Název česky
Jak zvýšit u žáků zájem o technické a učební obory? – historická analogie
Název anglicky
How to increase pupils' interest about technical and apprenticeships? – historical analogy
Autoři
JANIŠ, Kamil (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Pedagogická orientace, Brno, Česká pedagogická společnost, 2019, 1211-4669
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizace
Fakulta veřejných politik v Opavě – Slezská univerzita v Opavě – Repozitář
Klíčová slova česky
žák;učební obor; technický obor
Klíčová slova anglicky
pupil;apprenticeship;technical field
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 5. 6. 2019 19:29, Kamil Janiš
V originále
Příspěvek se zabývá aktuální problematikou technického a učebního školství. Zvýšením popularity těchto oborů a tím, jak přimět žáky základních škol více studovat předmětné školy. Veškeré informace jsou konfrontovány v historických souvislostech.
Anglicky
The paper deals with current issues and technical education curriculum. By increasing the popularity of these disciplines and how to encourage elementary school pupils to study the schools in question. All information is confronted in a historical context.