JANIŠ, Kamil. Jak zvýšit u žáků zájem o technické a učební obory? – historická analogie. Pedagogická orientace. Brno: Česká pedagogická společnost, roč. 29, č. 1, s. 102-109. ISSN 1211-4669. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jak zvýšit u žáků zájem o technické a učební obory? – historická analogie
Název česky Jak zvýšit u žáků zájem o technické a učební obory? – historická analogie
Název anglicky How to increase pupils' interest about technical and apprenticeships? – historical analogy
Autoři JANIŠ, Kamil (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Pedagogická orientace, Brno, Česká pedagogická společnost, 2019, 1211-4669.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizace Fakulta veřejných politik v Opavě – Slezská univerzita v Opavě – Repozitář
Klíčová slova česky žák;učební obor; technický obor
Klíčová slova anglicky pupil;apprenticeship;technical field
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Kamil Janiš, učo 2104. Změněno: 5. 6. 2019 19:29.
Anotace
Příspěvek se zabývá aktuální problematikou technického a učebního školství. Zvýšením popularity těchto oborů a tím, jak přimět žáky základních škol více studovat předmětné školy. Veškeré informace jsou konfrontovány v historických souvislostech.
Anotace anglicky
The paper deals with current issues and technical education curriculum. By increasing the popularity of these disciplines and how to encourage elementary school pupils to study the schools in question. All information is confronted in a historical context.
Vytisknout
Přidat do schránky Zobrazeno: 18. 4. 2024 05:56