Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{35289, author = {Janiš, Kamil}, article_location = {Brno}, article_number = {1}, keywords = {pupil;apprenticeship;technical field}, language = {cze}, issn = {1211-4669}, journal = {Pedagogická orientace}, title = {Jak zvýšit u žáků zájem o technické a učební obory? – historická analogie}, url = {https://journals.muni.cz/pedor/article/view/11959/pdf}, volume = {29}, year = {2019} }
TY - JOUR ID - 35289 AU - Janiš, Kamil PY - 2019 TI - Jak zvýšit u žáků zájem o technické a učební obory? – historická analogie JF - Pedagogická orientace VL - 29 IS - 1 SP - 102-109 EP - 102-109 PB - Česká pedagogická společnost SN - 1211-4669 KW - pupil;apprenticeship;technical field UR - https://journals.muni.cz/pedor/article/view/11959/pdf L2 - https://journals.muni.cz/pedor/article/view/11959/pdf N2 - Příspěvek se zabývá aktuální problematikou technického a učebního školství. Zvýšením popularity těchto oborů a tím, jak přimět žáky základních škol více studovat předmětné školy. Veškeré informace jsou konfrontovány v historických souvislostech. ER -
JANIŠ, Kamil. Jak zvýšit u žáků zájem o technické a učební obory? – historická analogie (How to increase pupils' interest about technical and apprenticeships? – historical analogy). \textit{Pedagogická orientace}. Brno: Česká pedagogická společnost, 2019, vol.~29, No~1, p.~102-109. ISSN~1211-4669.
|