J 2018

Increasing Working Performance in Hotel Industry

MOTYČKA, Michal

Basic information

Original name

Increasing Working Performance in Hotel Industry

Name in Czech

Nárůst pracovního výkonu v hotelnictví

Authors

MOTYČKA, Michal

Edition

Czech Hospitality and Tourism Papers, Praha, Vysoká škola hotelová v Praze 8, 2018, 1801-1535

Other information

Language

English

Type of outcome

Article in a journal

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

is not subject to a state or trade secret

References:

URL

Organization

Filozoficko-přírodovědecká fakulta – Slezská univerzita v Opavě – Repository

Keywords (in Czech)

řízení pracovního výkonu, odměňování, motivace, upselling, participace na tržbě

Keywords in English

work performance management, reward, moivation, upselling, reveneue participation

Tags

Reviewed
Changed: 28/5/2019 14:34, Michal Motyčka

Abstract

ORIG CZ

In the original language

Work Performance Management is a process that allows you to keep up your work performance. Of course even in the hotel industry. The majority group in this area is sales people who, in the context of motivation, would like to implement tools such as participation in revenue, up selling and sales incentives. In order to maintain a steady growth rate of 23%, 35% of participation in revenue and 65% of sales-incentive factor can be ensured in the Factoring System. The up selling factor would be abstracted.

In Czech

Řízení pracovního výkonu je proces, který vám umožní zajistit stálý pracovní výkon. Samozřejmě i v hotelovém průmyslu. Majoritní skupinou v této oblasti jsou lidé z oblasti odbytu, kteří by v rámci motivace akceptovali nástroje, jako je účast na výnosech, upselling či prodejně motivační soutěže. Za účelem udržení stálého tempa růstu ve výši 23% je doporučeno alokovat 35% faktoru podílu na výnosech a 65% faktoru prodejně motivační soutěže. Faktor upsellingu by byl odebrán.
Displayed: 4/11/2025 18:16