Přehled o publikaci
2018
Increasing Working Performance in Hotel Industry
MOTYČKA, MichalZákladní údaje
Originální název
Increasing Working Performance in Hotel Industry
Název česky
Nárůst pracovního výkonu v hotelnictví
Autoři
MOTYČKA, Michal
Vydání
Czech Hospitality and Tourism Papers, Praha, Vysoká škola hotelová v Praze 8, 2018, 1801-1535
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizace
Filozoficko-přírodovědecká fakulta – Slezská univerzita v Opavě – Repozitář
Klíčová slova česky
řízení pracovního výkonu, odměňování, motivace, upselling, participace na tržbě
Klíčová slova anglicky
work performance management, reward, moivation, upselling, reveneue participation
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 28. 5. 2019 14:34, Michal Motyčka
V originále
Work Performance Management is a process that allows you to keep up your work performance. Of course even in the hotel industry. The majority group in this area is sales people who, in the context of motivation, would like to implement tools such as participation in revenue, up selling and sales incentives. In order to maintain a steady growth rate of 23%, 35% of participation in revenue and 65% of sales-incentive factor can be ensured in the Factoring System. The up selling factor would be abstracted.
Česky
Řízení pracovního výkonu je proces, který vám umožní zajistit stálý pracovní výkon. Samozřejmě i v hotelovém průmyslu. Majoritní skupinou v této oblasti jsou lidé z oblasti odbytu, kteří by v rámci motivace akceptovali nástroje, jako je účast na výnosech, upselling či prodejně motivační soutěže. Za účelem udržení stálého tempa růstu ve výši 23% je doporučeno alokovat 35% faktoru podílu na výnosech a 65% faktoru prodejně motivační soutěže. Faktor upsellingu by byl odebrán.