J 2018

Increasing Working Performance in Hotel Industry

MOTYČKA, Michal

Základní údaje

Originální název

Increasing Working Performance in Hotel Industry

Název česky

Nárůst pracovního výkonu v hotelnictví

Autoři

MOTYČKA, Michal

Vydání

Czech Hospitality and Tourism Papers, Praha, Vysoká škola hotelová v Praze 8, 2018, 1801-1535

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizace

Filozoficko-přírodovědecká fakulta – Slezská univerzita v Opavě – Repozitář

Klíčová slova česky

řízení pracovního výkonu, odměňování, motivace, upselling, participace na tržbě

Klíčová slova anglicky

work performance management, reward, moivation, upselling, reveneue participation

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 28. 5. 2019 14:34, Michal Motyčka

Anotace

V originále

Work Performance Management is a process that allows you to keep up your work performance. Of course even in the hotel industry. The majority group in this area is sales people who, in the context of motivation, would like to implement tools such as participation in revenue, up selling and sales incentives. In order to maintain a steady growth rate of 23%, 35% of participation in revenue and 65% of sales-incentive factor can be ensured in the Factoring System. The up selling factor would be abstracted.

Česky

Řízení pracovního výkonu je proces, který vám umožní zajistit stálý pracovní výkon. Samozřejmě i v hotelovém průmyslu. Majoritní skupinou v této oblasti jsou lidé z oblasti odbytu, kteří by v rámci motivace akceptovali nástroje, jako je účast na výnosech, upselling či prodejně motivační soutěže. Za účelem udržení stálého tempa růstu ve výši 23% je doporučeno alokovat 35% faktoru podílu na výnosech a 65% faktoru prodejně motivační soutěže. Faktor upsellingu by byl odebrán.