s
2019
Multidimenzionální proporcionalita studijní neúspěšnosti a její vybrané kontexty v terciárním vzdělávání. Recenzovaný sborník příspěvků z mezinárodního konferenčního workshopu.
KALEJA, Martin
Základní údaje
Originální název
Multidimenzionální proporcionalita studijní neúspěšnosti a její vybrané kontexty v terciárním vzdělávání. Recenzovaný sborník příspěvků z mezinárodního konferenčního workshopu.
Název česky
Multidimenzionální proporcionalita studijní neúspěšnosti a její vybrané kontexty v terciárním vzdělávání. Recenzovaný sborník příspěvků z mezinárodního konferenčního workshopu.
Název anglicky
Multidimensional proportionality of study failure and its selected contexts in higher education. Reviewed conference proceedings to international conference workshop.
Autoři
KALEJA, Martin (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
první. Opava, 119 s. 2019
Nakladatel
Fakulta veřejných politik v Opavě, Slezská univerzita v Opavě
Další údaje
Typ výsledku
Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizace
Fakulta veřejných politik v Opavě – Slezská univerzita v Opavě – Repozitář
Klíčová slova česky
výzkumný projekt; studijní neúspěšnost; vysoká škola; vzdělávání; student
Klíčová slova anglicky
research project; study failure; university;student
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
V originále
Recenzovaný sborník příspěvků autorského kolektivu české a polské provenience, jehož editorem je Martin Kaleja, prezentuje vybraná témata k problematice vysokoškolského vzdělávání a studijní neúspěšnosti v systému terciárního školství. Jednotlivé příspěvky řeší výzkumná témata, která lze vnímat z různých perspektiv zkoumání a nazírat tak na ně v kontextu variabilních proporcionalit. Objasňují ohraničení svého kontextu v několika rovinách. V rovině teoretické, teoreticko-metodologické, teoreticko-empirické, nebo případně také svůj problém ozřejmují v rovině metodologicko-empirické. Editovaný sborník prošel řádně procesem recenzování a všechny jeho příspěvky, ať už prezentované v češtině či v polštině vycházejí od autorů profesně angažujících se do otázek vysokoškolského vzdělávání a vysokoškolské politiky.
Anglicky
The reviewed collection of contributions by the authorial team of Czech and Polish provenance, whose editor is Martin Kaleja, presents selected topics on the issue of higher education and unsuccessfulness in the system of tertiary education. Individual papers deal with research topics that can be viewed from different perspectives of exploration and viewed in the context of variable proportions. They clarify the boundaries of their context on several levels. In the theoretical, theoretical-methodological, theoretical-empirical, or possibly also their problem they explain in the methodological-empirical level. The edited proceedings went through the process of reviewing and all his contributions, whether presented in Czech or in Polish, are based on authors professionally engaged in higher education and university policy issues.
Zobrazeno: 20. 10. 2024 00:23