B
		
		2011
			
	    
Mystery Shopping. Prolegomena.
	    DLUHOŠOVÁ, Radmila; Alexandr BURDA; Eva VAVREČKOVÁ a Jana STUCHLÍKOVÁ
	
	
	
	    
	
     
 
	
	Základní údaje
	
		Originální název
		Mystery Shopping. Prolegomena.
	 
		
			Název anglicky
			Mystery Shopping. Prolegomena.
		 
				Autoři
				DLUHOŠOVÁ, Radmila; Alexandr BURDA; Eva VAVREČKOVÁ a Jana STUCHLÍKOVÁ
			 
			
				Vydání
				 Opava, 114 s. 2011
			 
		
Další údaje
		
	
		
			Typ výsledku
			Odborná kniha
		 
	
		
			Obor
			50900 5.9 Other social sciences
		 
	
		
			Stát vydavatele
			Česká republika
		 
	
		
			Utajení
			není předmětem státního či obchodního tajemství
		 
	
		
			Forma vydání
			tištěná verze "print"
		 
			
				Organizace
				Filozoficko-přírodovědecká fakulta – Slezská univerzita v Opavě – Repozitář
			 
		
		
	
		
			Klíčová slova anglicky
			market research; mystery shopping; gastronomy
		 
			
			
				
					V originále
					Publikace se věnuje možnostem analýzy kvality poskytovaných služeb v gastronomických zařízeních a v zařízeních cestovního ruchu a to zejména prostřednictvím metody mystery shopping.
				 
				
					Anglicky
					The publication is devoted to the possibilities of the analysis of the quality of services provided in catering and tourism establishments. In particular, the posibilities of mystery shopping are described.
				  
				Zobrazeno: 4. 11. 2025 15:02