2011
			
	    
	
	
    Mystery Shopping. Prolegomena.
DLUHOŠOVÁ, Radmila; Alexandr BURDA; Eva VAVREČKOVÁ a Jana STUCHLÍKOVÁZákladní údaje
Originální název
Mystery Shopping. Prolegomena.
	Název anglicky
Mystery Shopping. Prolegomena.
		Autoři
DLUHOŠOVÁ, Radmila; Alexandr BURDA; Eva VAVREČKOVÁ a Jana STUCHLÍKOVÁ
			Vydání
 Opava, 114 s. 2011
			Další údaje
Jazyk
čeština
		Typ výsledku
Odborná kniha
		Obor
50900 5.9 Other social sciences
		Stát vydavatele
Česká republika
		Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
		Forma vydání
tištěná verze "print"
		Organizace
Filozoficko-přírodovědecká fakulta – Slezská univerzita v Opavě – Repozitář
			ISBN
978-80-7248-663-2
		Klíčová slova anglicky
market research; mystery shopping; gastronomy
		
				
				Změněno: 7. 4. 2019 00:01, Radmila Dluhošová
				
		V originále
Publikace se věnuje možnostem analýzy kvality poskytovaných služeb v gastronomických zařízeních a v zařízeních cestovního ruchu a to zejména prostřednictvím metody mystery shopping.
				Anglicky
The publication is devoted to the possibilities of the analysis of the quality of services provided in catering and tourism establishments. In particular, the posibilities of mystery shopping are described.