B 2011

Mystery Shopping. Prolegomena.

DLUHOŠOVÁ, Radmila, Alexandr BURDA, Eva VAVREČKOVÁ a Jana STUCHLÍKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Mystery Shopping. Prolegomena.

Název anglicky

Mystery Shopping. Prolegomena.

Autoři

DLUHOŠOVÁ, Radmila, Alexandr BURDA, Eva VAVREČKOVÁ a Jana STUCHLÍKOVÁ

Vydání

Opava, 114 s. 2011

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50900 5.9 Other social sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizace

Filozoficko-přírodovědecká fakulta – Slezská univerzita v Opavě – Repozitář

ISBN

978-80-7248-663-2

Klíčová slova anglicky

market research; mystery shopping; gastronomy
Změněno: 7. 4. 2019 00:01, Radmila Dluhošová

Anotace

V originále

Publikace se věnuje možnostem analýzy kvality poskytovaných služeb v gastronomických zařízeních a v zařízeních cestovního ruchu a to zejména prostřednictvím metody mystery shopping.

Anglicky

The publication is devoted to the possibilities of the analysis of the quality of services provided in catering and tourism establishments. In particular, the posibilities of mystery shopping are described.