J 2018

Občanské a sociální kompetence u žáků základních škol v kontextu socioekonomicky znevýhodněného prostředí

KLUGEROVÁ, Jarmila a Lukáš STÁREK

Základní údaje

Originální název

Občanské a sociální kompetence u žáků základních škol v kontextu socioekonomicky znevýhodněného prostředí

Název anglicky

Civic and social competences of primary school pupils in the context of socio-economically dis-advantaged environments

Autoři

KLUGEROVÁ, Jarmila (203 Česká republika, domácí) a Lukáš STÁREK (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Fórum sociální politiky, Praha, VÚPSV, 2018, 1802-5854

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50302 Education, special

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/46358978:_____/18:00000020

Organizace

Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. – Repozitář

Klíčová slova česky

projekt;ochrana;sociekonomické prostředí;žák;výchovně vzdělávací program;socioekonomické kompetence;společenský kontext

Klíčová slova anglicky

project;protection;socio-economically environment;student;educational programme;socioeconomic competence;social context

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 3. 4. 2019 12:59, Roman Zezulka

Anotace

ORIG EN

V originále

Příspěvek podporuje myšlenku správného nastavení výchovně vzdělávacího programu, který je zaměřen na žáky ze socioekonomicky znevýhodněného prostředí, zaměřený na uvědomění si sebe sama v užším i širším společenském kontextu a rozvíjející praktické dovednosti potřebné k ochraně sebe samotného i druhých (ochrana života, zdraví a majetku).

Anglicky

The contribution supports the idea of setting up an educational programme that focuses on pupils from socio-economically disadvantaged environments, selfawareness in the narrower and broader social contexts and the development of the practical skills needed to protect oneself and others (protection of life, health and property).
Zobrazeno: 6. 7. 2025 22:14