Přehled o publikaci
2018
Občanské a sociální kompetence u žáků základních škol v kontextu socioekonomicky znevýhodněného prostředí
KLUGEROVÁ, Jarmila a Lukáš STÁREKZákladní údaje
Originální název
Občanské a sociální kompetence u žáků základních škol v kontextu socioekonomicky znevýhodněného prostředí
Název anglicky
Civic and social competences of primary school pupils in the context of socio-economically dis-advantaged environments
Autoři
KLUGEROVÁ, Jarmila (203 Česká republika, domácí) a Lukáš STÁREK (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Fórum sociální politiky, Praha, VÚPSV, 2018, 1802-5854
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50302 Education, special
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/46358978:_____/18:00000020
Organizace
Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. – Repozitář
Klíčová slova česky
projekt;ochrana;sociekonomické prostředí;žák;výchovně vzdělávací program;socioekonomické kompetence;společenský kontext
Klíčová slova anglicky
project;protection;socio-economically environment;student;educational programme;socioeconomic competence;social context
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 3. 4. 2019 12:59, Roman Zezulka
V originále
Příspěvek podporuje myšlenku správného nastavení výchovně vzdělávacího programu, který je zaměřen na žáky ze socioekonomicky znevýhodněného prostředí, zaměřený na uvědomění si sebe sama v užším i širším společenském kontextu a rozvíjející praktické dovednosti potřebné k ochraně sebe samotného i druhých (ochrana života, zdraví a majetku).
Anglicky
The contribution supports the idea of setting up an educational programme that focuses on pupils from socio-economically disadvantaged environments, selfawareness in the narrower and broader social contexts and the development of the practical skills needed to protect oneself and others (protection of life, health and property).