Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@misc{33766, author = {Kaleja, Martin}, address = {Praha}, edition = {první}, editor = {Martin Kaleja}, keywords = {education; education; qualification; school; institutional education; child; pupil; school education; compulsory school education}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Praha}, pages = {1-26}, publisher = {Národní ústav pro vzdělávání}, title = {Vzdělávací modul pro lektory a účastníky kurzu: Jak pracovat s dítětem, žákem s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami}, url = {http://www.nuv.cz/}, year = {2019} }
TY - GEN ID - 33766 AU - Kaleja, Martin PY - 2019 TI - Vzdělávací modul pro lektory a účastníky kurzu: Jak pracovat s dítětem, žákem s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami VL - Neuveden PB - Národní ústav pro vzdělávání CY - Praha KW - education KW - education KW - qualification KW - school KW - institutional education KW - child KW - pupil KW - school education KW - compulsory school education UR - http://www.nuv.cz/ N2 - Vzdělávací modul ve svém obsahu zahrnuje celkem čtyři nosné pilíře, které jsou koncipovány jako čtyři tematizované okruhy tvořící celek jeho koncepce. Jednotlivé nosné věcně tematizované okruhy vzdělávacího modulu jsou koncepčně strukturovány jednotně, ve schématu, v jehož obsahu jsou následující položky: anotace, klíčová slova, klíčový kontextuálně provázaný aparát, věcný popis reflektující tematizaci okruhu obsahující metodická doporučení pro školskou praxi. Realizace vzdělávacího modulu určená pro lektory daného kurzu je koncipována jako celek dělící se na část prezenční a část distanční. Prezenční část počítá s uskutečněním dvou osmihodinových setkání formou přednášky a workshopu. Samostudium doporučených pramenů (literárních a jiných zdrojů), příprava vztahující se k obsahům prezenčních setkání a zpracování zadaných úkolů vyplývajících z obou modulových částí svým charakterem patří do distanční části této vzdělávací platformy. ER -
KALEJA, Martin. \textit{Vzdělávací modul pro lektory a účastníky kurzu: Jak pracovat s dítětem, žákem s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami}. Online. první. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, 2019, s.~1-26.
|