Přehled o publikaci
	
		
		
		2018
			
	    
	
	
    „Ne-jsoucí, ne-dané, ale velmi skutečné, protože oslovující.“ Ontologie uměleckého díla v úvahách Ladislava Hejdánka
HECZKO, JanBasic information
Original name
„Ne-jsoucí, ne-dané, ale velmi skutečné, protože oslovující.“ Ontologie uměleckého díla v úvahách Ladislava Hejdánka
	Name in Czech
„Ne-jsoucí, ne-dané, ale velmi skutečné, protože oslovující.“ Ontologie uměleckého díla v úvahách Ladislava Hejdánka
	Name (in English)
„Not-being, not-given, but very real, because appealing.“ Ontology of the Work of Art in Ladislav Hejdánek 's Reflections
		Authors
HECZKO, Jan (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)
			Edition
 Opava, Mezi kritikou a poezií : Ladislavu Soldánovi k osmdesátinám, p. 31-37, 7 pp. 2018
			Publisher
Slezská univerzita v Opavě
		Other information
Language
Czech
		Type of outcome
Chapter(s) of a specialized book
		Field of Study
60205 Literary theory
		Country of publisher
Czech Republic
		Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
		Publication form
printed version "print"
		RIV identification code
RIV/47813059:19240/18:A0000237
		Organization
Filozoficko-přírodovědecká fakulta – Slezská univerzita v Opavě – Repository
			ISBN
978-80-7510-314-7
		Keywords (in Czech)
ontologie uměleckého díla; interpretace; filozofie; teologie; fenomenologie; estetický objekt; nepředmětné myšlení
		Keywords in English
ontology of the work of art; interptretation; philosophy; theology; phenomenology; esthehtical object; non-objective thinking
		Tags
Tags
Reviewed
		
				
				Changed: 26/3/2019 08:21, Jan Heczko
				
		In the original language
Studie se zaměřuje na reflexi Hejdánkových úvah o ontologii uměleckého díla v kontextu jeho nepředmětného myšlení. Hejdánek se zabývá estetickým objektem a problematikou recepce jinak než fenomenologie a strukturalismus.
				In English
The study focuses on Hejdánek 's reflections on the ontology of the work of art in the context of his non-objective thinking. Hejdánek deals with an aesthetic object and the problem of reception quite differently than phenomenology and structuralism.