Přehled o publikaci
	
		
		
		2018
			
	    
	
	
    Chování žáka v mimořádných situacích jako možnost inkluzivního přístupu
VÍŠEK, Jiří; Jarmila KLUGEROVÁ a Lukáš STÁREKZákladní údaje
Originální název
Chování žáka v mimořádných situacích jako možnost inkluzivního přístupu
	Název česky
Chování žáka v mimořádných situacích jako možnost inkluzivního přístupu
	Název anglicky
The behavior of student in emergency situation as a way to inclusion approach
		Autoři
VÍŠEK, Jiří (203 Česká republika, domácí); Jarmila KLUGEROVÁ (203 Česká republika, garant, domácí) a Lukáš STÁREK (203 Česká republika, domácí)
			Vydání
 Slovensko, Inkluzívne prístupy v edukácii detí a žiakov, od s. 373-386, 14 s. 2018
			Nakladatel
VERBUM - vydavatel´stvo Katolíckej univerzity v Ružomberku
		Další údaje
Jazyk
čeština
		Typ výsledku
Stať ve sborníku
		Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
		Stát vydavatele
Slovensko
		Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
		Forma vydání
tištěná verze "print"
		Kód RIV
RIV/46358978:_____/18:00000017
		Organizace
Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. – Repozitář
			ISBN
978-80-561-0598-6
		Klíčová slova česky
inkluze;projekt;ochrana;sociekonomické prostředí;žák
		Klíčová slova anglicky
inclusion;project;protection;socio-economically environment;student
		Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
		
				
				Změněno: 18. 3. 2019 13:36, Jiří Víšek
				
		V originále
Příspěvek s názvem Chování žáka v mimořádných situacích jako možnost inkluzivního přístupu podporuje myšlenku využití bezpečnosti jako jednoho z možných nástrojů inkluzivního přístupu v edukaci dětí a žáků. Tento příspěvek vychází z projektu Rozvoj občanských kompetencí v oblasti bezpečnosti a ochrany obyvatelstva z žáků ze socioekonomicky znevýhodněného prostředí. Cílem projektu je podpořit tvorbu občanských kompetencí žáků ze socioekonomicky znevýhodněného prostředí prostřednictvím výchovně-vzdělávacího programu posilujícího jejich uvědomění si sebe sama v užším i širším společenském kontextu a rozvíjejícího praktické dovednosti potřebné k ochraně sebe samotného i druhých (ochrana života, zdraví a majetku).
				Anglicky
Article called The behavior of student in emergency situation as a way to inclusion approach supports an idea of using security education as one of many possible instrument of inclusion inclusive approach in education of children and students. This article is based from project Development of civil competence in field of security and protection of population. Project is included of kids from socio-economically environment. Project goal to support the creation of civil competences of students from socio-economically environment through educational program focused on themselves thinking in the social context. The educational program evolves practical skills which are needed for protection of young kids and others (protection of life, health and property).