HOLEČKOVÁ, Petra. Supervize - moderní, efektivní, ale opomíjený nástroj vzdělávání dospělých (Supervision- trendy, effective but ignored tool of education of adult). Andragogika v praxi. vol. 2018, No 17, p. 10-12. ISSN 2336-5145. 2018.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Supervize - moderní, efektivní, ale opomíjený nástroj vzdělávání dospělých
Name (in English) Supervision- trendy, effective but ignored tool of education of adult
Authors HOLEČKOVÁ, Petra (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition Andragogika v praxi, 2018, 2336-5145.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/46358978:_____/18:00000016
Organization Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. – Repository
Keywords in English supervision;adult education; life long education; motivation; supervisor
Changed by Changed by: Milan Beneš, učo 1110. Changed: 14/3/2019 15:32.
Abstract
Supervize je jednou z nejdůležitějších metod ve vzdělávání dospělých.Poskytovány jsou individuální a týmové supervize. Supervize podporuje a motivuje zaměstnance v pomáhajících profesích.
Abstract (in English)
Supervision is one of the most important method in adult education. Individual and team supervision are provided. Supervision support and motivate employee in helping profession.
Print
Add to clipboard Displayed: 28/3/2024 22:18