V 2018

Mapa audiovizuálního pole v České republice z hlediska digitalizace a strategie pro jednotný digitální trh

SZCZEPANIK, Petr, Pavel ZAHRÁDKA, Radim POLČÁK, Jakub MACEK, Ivan DAVID et. al.

Základní údaje

Originální název

Mapa audiovizuálního pole v České republice z hlediska digitalizace a strategie pro jednotný digitální trh

Název anglicky

Map of the audiovisual field in the Czech Republic in terms of digitization and strategy for the digital single market

Autoři

SZCZEPANIK, Petr, Pavel ZAHRÁDKA, Radim POLČÁK, Jakub MACEK, Ivan DAVID, Dominika GALAJDOVÁ, Johana KOTIŠOVÁ, Rudolf LEŠKA, Petr LUPAČ, Tomáš KARGER a Štěpán ŽÁDNÍK

Vydání

1. vyd. Olomouc, 93 s. 2018

Nakladatel

Univerzita Palackého v Olomouci

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Výzkumná zpráva

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizace

Fakulta sociálních studií – Masarykova univerzita – Repozitář

ISBN

978-80-244-5450-4

Klíčová slova česky

audiovizuální průmysl; jednotný digitální trh; audiovizuální dílo; digitalizace; kulturní politika; licencování audiovizuálních děl; mediální publika; televizní publika; geoblokace

Návaznosti

TL01000306, projekt VaV.
Změněno: 2. 3. 2022 02:51, RNDr. Daniel Jakubík

Anotace

ORIG EN

V originále

Výzkumná zpráva popisuje stav audiovizuálního pole v ČR, tj. základní struktury, klíčové aktéry a praxe v produkci, distribuci a spotřebě audiovizuálních děl. Mezi struktury audiovizuálního pole řadíme technickou infrastrukturu, právní normy, obchodní (tj. produkční a distribuční) modely, základní socioekonomické parametry pracovního trhu v audiovizuálním průmyslu, státní kulturní politiku a širší sociokulturní kontext. Mezi aktéry audiovizuálního pole zahrnujeme jednak aktéry hodnotového řetězce, kteří se podílejí na vývoji, výrobě a šíření audiovizuálního díla, a jednak samotné spotřebitele.

Anglicky

The research report describes the state of the audiovisual field in the Czech Republic, i.e. the basic structures, key actors and practices in the production, distribution and consumption of audiovisual works. Among the structures of the audiovisual field we include technical infrastructure, legal standards, business (i.e. production and distribution) models, basic socio-economic parameters of the labour market in the audiovisual industry, state cultural policy and wider socio-cultural context. Among the actors of the audiovisual field we include, on the one hand, actors of the value chain who participate in the development, production and distribution of audiovisual works and, on the other hand, consumers themselves.
Zobrazeno: 20. 10. 2024 00:22