D 2016

Úvaha o existenci mnoha andragogických koncepcí a jen jedné andragogiky

BENEŠ, Milan

Základní údaje

Originální název

Úvaha o existenci mnoha andragogických koncepcí a jen jedné andragogiky

Název česky

Úvaha o existenci mnoha andragogických koncepcí a jen jedné andragogiky

Název anglicky

Contemplation about existence many andragogic and existence only solitary andragogic science

Autoři

BENEŠ, Milan (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Žatec, Aplikace andragogiky v různých oblastech společenského života, od s. 10-18, 9 s. 2016

Nakladatel

Ohře média

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/46358978:_____/16:00000015

Organizace

Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. – Repozitář

ISBN

978-80-906287-5-5

Klíčová slova česky

Andragogika; integrální andragogika; sciences of adult education; studies in the education of adults; pedagogika; funkcionální a intencionální výchova; interdisciplinarita

Klíčová slova anglicky

Andragogy; integral andragogy; sciences of adult education; studies in the education of adults; pedagogy; functional and intentional education; interdisciplinarit

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 2. 11. 2018 08:27, Milan Beneš

Anotace

ORIG EN

V originále

Česká andragogická diskuze se vyznačuje dvěma přístupy uchopení problematiky učení se a vzdělávání dospělých. Obě koncepce se liší ve východiscích, teoretickém zázemí a určení účelů oboru. Při posouzení těchto dvou pojetí panují některá nedorozumění a desinterpretace, na které má tento příspěvek upozornit.

Anglicky

The Czech andragogical discussion is characterised by two approaches to the handling of the issue of adult learning and education. These two approaches differ in assumptions, theoretical foundations and definitions of the objectives of the discipline. Certain misunderstandings and misinterpretations arise from assessments of these two approaches, and this article aims to shed some light on them.
Zobrazeno: 10. 5. 2025 14:52