BENEŠ, Milan. Úvaha o existenci mnoha andragogických koncepcí a jen jedné andragogiky. In Česká andragigická společnost; Semis. Aplikace andragogiky v různých oblastech společenského života. 1. vyd. Žatec: Ohře média, 2016, s. 10-18. ISBN 978-80-906287-5-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Úvaha o existenci mnoha andragogických koncepcí a jen jedné andragogiky
Název česky Úvaha o existenci mnoha andragogických koncepcí a jen jedné andragogiky
Název anglicky Contemplation about existence many andragogic and existence only solitary andragogic science
Autoři BENEŠ, Milan (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Žatec, Aplikace andragogiky v různých oblastech společenského života, od s. 10-18, 9 s. 2016.
Nakladatel Ohře média
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/46358978:_____/16:00000015
Organizace Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. – Repozitář
ISBN 978-80-906287-5-5
Klíčová slova česky Andragogika; integrální andragogika; sciences of adult education; studies in the education of adults; pedagogika; funkcionální a intencionální výchova; interdisciplinarita
Klíčová slova anglicky Andragogy; integral andragogy; sciences of adult education; studies in the education of adults; pedagogy; functional and intentional education; interdisciplinarit
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Milan Beneš, učo 1110. Změněno: 2. 11. 2018 08:27.
Anotace
Česká andragogická diskuze se vyznačuje dvěma přístupy uchopení problematiky učení se a vzdělávání dospělých. Obě koncepce se liší ve východiscích, teoretickém zázemí a určení účelů oboru. Při posouzení těchto dvou pojetí panují některá nedorozumění a desinterpretace, na které má tento příspěvek upozornit.
Anotace anglicky
The Czech andragogical discussion is characterised by two approaches to the handling of the issue of adult learning and education. These two approaches differ in assumptions, theoretical foundations and definitions of the objectives of the discipline. Certain misunderstandings and misinterpretations arise from assessments of these two approaches, and this article aims to shed some light on them.
Vytisknout
Přidat do schránky Zobrazeno: 5. 5. 2024 19:27