SHÁNILOVÁ, Ivana. Lektor v systému dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků (Lecturer in the Systém of Further Education of Pedagogical Staff). In Osobnosť lektora vo vzdelávani dospelých. 2014th ed. Banská Bystrica: PF, Belianum, 2014, p. 68-76. ISBN 978-80-557-0801-0.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Lektor v systému dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků
Name in Czech Lektor v systému dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků
Name (in English) Lecturer in the Systém of Further Education of Pedagogical Staff
Authors SHÁNILOVÁ, Ivana (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition 2014. vyd. Banská Bystrica, Osobnosť lektora vo vzdelávani dospelých, p. 68-76, 9 pp. 2014.
Publisher PF, Belianum
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
RIV identification code RIV/46358978:_____/14:00000014
Organization Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. – Repository
ISBN 978-80-557-0801-0
Keywords (in Czech) Další vzdělávání; lektor, pedagogický pracovník; poskytovatelé dalšího vzdělávání; Národní soustava kvalifikací
Keywords in English Further education; Lecturer; Teaching staff; Providers of further education; the National Qualifications Framework
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: Ivana Shánilová, učo 2357. Changed: 30/10/2018 12:29.
Abstract
Příspěvek se zaměřuje na specifickou oblast dalšího profesního vzdělávání – na vzdělávání pedagogických pracovníků v ČR. Autorkou jsou prezentovány částečně výsledky realizovaného výzkumu, který řešil názory učitelů a ředitelů škol na systém dalšího vzdělávání v této oblasti.
Abstract (in English)
This contribution focuses on a specific area of further professional training – training of teaching staff in the Czech Republic. The author presents some results of the research that dealt with the views of teachers and school principals at further education system in this area.
Print
Add to clipboard Displayed: 2/5/2024 11:17