V originále
Hlavní cíle mezinárodní vědecké konference jsou konstruovány do tří základních rovin. Tou první je rovina praktická, umožňující setkání odborné, případně laické veřejnosti a prezentaci reflexe z vlastní zahraniční nebo domácí terénní praxe, konstruktivní diskuzi odborníků různých akademických, vědecko-výzkumných, praxeologických a jiných platforem, kterých se téma konference jakýmkoliv způsobem dotýká. Druhý cíl směřuje k prezentaci vlastních odborných názorů, případně diskurzivně analyzovaných postojových schémat reprezentace společnosti jako celku, jako její komponenty. Pamatuje se také na prezentaci výzkumných sdělení, doporučení a nezapomíná se ani na evaluaci, odborné zamyšlení k otázkám řešeného tématu. Poslední cíl konference souvisí s vlastním závěrem z celého konferenčního setkání. Ten bude adresován odborné veřejnosti, bude prezentován v publikačním výstupu, ale také sdělován kolegům zástupců z jednotlivých platforem, účastníky bude interpretován na různých úrovních státní školské politiky.
Anglicky
The main objectives of the international scientific conference are constructed into three basic planes. The first is a practical level, allowing the meeting of professional or lay public and the presentation of a reflection from own foreign or domestic field practice, a constructive discussion of experts from various academic, scientific, research, praxeological and other platforms that the topic of the conference is in any way affected. The second objective is to present its own expert opinions, or discursively analyzed attitudinal diagrams of representation of society as a whole, as its components. He also remembers the presentation of research papers, recommendations and does not forget about evaluation, expert reflection on the issues addressed. The last objective of the conference is related to the conclusion of the conference. It will be addressed to the professional public, will be presented in the publication output, but will also be communicated to the colleagues of the representatives from the individual platforms, the participants will be interpreted at various levels of the state educational policy.