Přehled o publikaci
	
		
		
		2016
			
	    
	
	
    Výzkum názorů vystavovatelů na problematiku výstavnictví v cestovním ruchu
ZORKOVÁ, Dagmar a Jana STUCHLÍKOVÁZákladní údaje
Originální název
Výzkum názorů vystavovatelů na problematiku výstavnictví v cestovním ruchu
	Název česky
Výzkum názorů vystavovatelů na problematiku výstavnictví v cestovním ruchu
	Název anglicky
Research of exhibitors´ opinion on the issue of exhibitions in tourism
		Autoři
ZORKOVÁ, Dagmar (203 Česká republika, domácí) a Jana STUCHLÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí)
			Vydání
 1. vyd. Karviná, : 5. Mezinárodní vědecká konference, Aktuální trendy lázeňství, hotelnictví a turismu. od s. 278 - 279, 11 s. 2016
			Nakladatel
Slezská univerzita v Opavě
		Další údaje
Jazyk
čeština
		Typ výsledku
Stať ve sborníku
		Obor
50901 Other social sciences
		Stát vydavatele
Česká republika
		Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
		Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
		Kód RIV
RIV/47813059:19240/16:A0000174
		Organizace
Filozoficko-přírodovědecká fakulta – Slezská univerzita v Opavě – Repozitář
			ISBN
978-80-7510-203-4
		Klíčová slova česky
cestovní ruch; veletrhy; výstavy; vystavovatelé; výzkum
		Klíčová slova anglicky
tourism;  traid fairs;  exhibitions; exhibitors; research
		Štítky
Příznaky
Recenzováno
		
				
				Změněno: 29. 3. 2018 10:23, Ing. Petr Janík
				
		V originále
Příspěvek se zabývá problematikou výstavnictví v cestovním ruchu. Teoretická část obsahuje stručný přehled historického vývoje veletrhů a výstav, typologii, funkce a cíle výstavních akcí, vyhodnocení efektivity veletrhu pro vystavovatele. Cílem analytické části je deskripce postojů vystavovatelů, konkrétně způsobu rozhodování a vyhodnocení efektu účasti na výstavě či veletrhu.
				Anglicky
The paper deals with exhibitions in tourism. Theoretical part contains a brief historical overview of exhibitins fairs its main function; types and targets; as well as evaluation of exhibitions's effectiveness for exibitors and mainly their approach to exibitions in tourism. The aim of the analytical part is to describe the attitudes of exhibitors, namely their decision making methods and the evaluation of the effect of participation in the exhibition or fair.