N 2017

Metodika hodnocení významu regionálních terminálů vysokorychlostních tratí.

KVIZDA, Martin, Tomáš NIGRIN, Daniel SEIDENGLANZ, Zdeněk TOMEŠ, Jiří DUJKA et. al.

Základní údaje

Originální název

Metodika hodnocení významu regionálních terminálů vysokorychlostních tratí.

Název anglicky

Guidelines for assessing the significance of regional high-speed rail terminals.

Autoři

KVIZDA, Martin (203 Česká republika, garant, domácí), Tomáš NIGRIN (203 Česká republika), Daniel SEIDENGLANZ (203 Česká republika, domácí), Zdeněk TOMEŠ (203 Česká republika, domácí), Jiří DUJKA (203 Česká republika, domácí) a Jaromír VOLF (203 Česká republika)

Vydání

2017

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Cert., akred., schvál. metodiky, specializované mapy, léčebné, památkové postupy

Obor

Řízení, správa a administrativa

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

URL

Kód RIV

RIV/00216224:14560/17:00094413

Organizace

Ekonomicko-správní fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář

Klíčová slova česky

železniční doprava; regionální terminály; vysokorychlostní železnice

Klíčová slova anglicky

high-speed rail; regional terminals

Technické parametry

osvědčení o uplatnění certifikované metodiky

Návaznosti

TD03000061, projekt VaV.
Změněno: 5. 9. 2020 04:12, RNDr. Daniel Jakubík

Anotace

ORIG EN

V originále

Metodika stanoví inovativní postup k analýze a zhodnocení potenciálu zamýšlených regionálních terminálů vysokorychlostních tratí. Oproti standardním dopravním modelům vychází i z dalších faktorů ovlivňujících ochotu nabízenou novou mobilitu na vysokorychlostní trati využít ze strany obyvatelstva, jako je rozsah spádového regionu terminálu, jeho napojení na veřejnou dopravu, ekonomická síla regionu, (ekonomická) přitažlivost na vysokorychlostní trať napojených center, či cena za nabízenou přepravní službu.

Anglicky

The guidelines set out an innovative approach to analyzing and evaluating the potential of the intended high-speed rail regional terminals. Compared to standard transport models, other factors influencing the willingness to offer new mobility on high-speed lines, such as the extent of the catchment area of the terminal, its connection to public transport, the economic level of the region, (economic) attraction to the high-speed line of the connected centers, or the price for the offered transport service.
Zobrazeno: 20. 10. 2024 00:24