a 2017

Strategie řízení třídy u studentů učitelství na praxích a jejich cvičných učitelů z hlediska potřeby kognitivní uzavřenosti

VLČKOVÁ, Kateřina a Jan MAREŠ

Základní údaje

Originální název

Strategie řízení třídy u studentů učitelství na praxích a jejich cvičných učitelů z hlediska potřeby kognitivní uzavřenosti

Název anglicky

Classroom Management Strategies and Need for Cognitive Closure of Student Teachers and Their Mentors in Schools

Autoři

VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) a Jan MAREŠ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Konference České asociace pedagogického výzkumu Vliv technologií v oblasti vzdělávání a v pedagogickém výzkumu, 2017

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Konferenční abstrakta

Obor

Pedagogika a školství

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

URL

Kód RIV

RIV/00216224:14410/17:00094939

Organizace

Pedagogická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář

ISBN

978-80-7435-688-9

Klíčová slova česky

Strategie řízení třídy; potřeba kognitivní uzavřenosti; studenti učitelství; cviční učitelé

Klíčová slova anglicky

Classroom management strategies; need for cognitive closure; student teachers; mentors

Návaznosti

GA16-02177S, projekt VaV.
Změněno: 4. 9. 2020 12:25, RNDr. Daniel Jakubík

Anotace

ORIG EN

V originále

Cílem příspěvku je představit výsledky dotazníkového šetření strategií řízení třídy u studentů učitelství na praxích na druhém stupni základních škol a jejich cvičných učitelů, a to ve vztahu k jejich potřebě kognitivní uzavřenosti, jakožto jedné z klíčových osobnostních charakteristik ovlivňujících řízení třídy.

Anglicky

The aim of the paper is to present results of a survey study on classroom management strategies of student teachers on their long term teaching practice in lower secondary classes and their mentor teachers from the point of view of their need for cognitive closure which is one of the key personal characteristics influencing classroom management.
Zobrazeno: 20. 10. 2024 00:20