a
2017
Strategie řízení třídy u studentů učitelství na praxích a jejich cvičných učitelů z hlediska potřeby kognitivní uzavřenosti
VLČKOVÁ, Kateřina a Jan MAREŠ
Základní údaje
Originální název
Strategie řízení třídy u studentů učitelství na praxích a jejich cvičných učitelů z hlediska potřeby kognitivní uzavřenosti
Název anglicky
Classroom Management Strategies and Need for Cognitive Closure of Student Teachers and Their Mentors in Schools
Autoři
VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) a Jan MAREŠ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Konference České asociace pedagogického výzkumu Vliv technologií v oblasti vzdělávání a v pedagogickém výzkumu, 2017
Další údaje
Typ výsledku
Konferenční abstrakta
Obor
Pedagogika a školství
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/17:00094939
Organizace
Pedagogická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář
Klíčová slova česky
Strategie řízení třídy; potřeba kognitivní uzavřenosti; studenti učitelství; cviční učitelé
Klíčová slova anglicky
Classroom management strategies; need for cognitive closure; student teachers; mentors
Návaznosti
GA16-02177S, projekt VaV.
V originále
Cílem příspěvku je představit výsledky dotazníkového šetření strategií řízení třídy u studentů učitelství na praxích na druhém stupni základních škol a jejich cvičných učitelů, a to ve vztahu k jejich potřebě kognitivní uzavřenosti, jakožto jedné z klíčových osobnostních charakteristik ovlivňujících řízení třídy.
Anglicky
The aim of the paper is to present results of a survey study on classroom management strategies of student teachers on their long term teaching practice in lower secondary classes and their mentor teachers from the point of view of their need for cognitive closure which is one of the key personal characteristics influencing classroom management.
Zobrazeno: 20. 10. 2024 00:20