Informační systém Repo
VLČKOVÁ, Kateřina a Jan MAREŠ. Strategie řízení třídy u studentů učitelství na praxích a jejich cvičných učitelů z hlediska potřeby kognitivní uzavřenosti. In Konference České asociace pedagogického výzkumu Vliv technologií v oblasti vzdělávání a v pedagogickém výzkumu. ISBN 978-80-7435-688-9. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Strategie řízení třídy u studentů učitelství na praxích a jejich cvičných učitelů z hlediska potřeby kognitivní uzavřenosti
Název anglicky Classroom Management Strategies and Need for Cognitive Closure of Student Teachers and Their Mentors in Schools
Autoři VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) a Jan MAREŠ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Konference České asociace pedagogického výzkumu Vliv technologií v oblasti vzdělávání a v pedagogickém výzkumu, 2017.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakta
Obor Pedagogika a školství
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/17:00094939
Organizace Pedagogická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář
ISBN 978-80-7435-688-9
Klíčová slova česky Strategie řízení třídy; potřeba kognitivní uzavřenosti; studenti učitelství; cviční učitelé
Klíčová slova anglicky Classroom management strategies; need for cognitive closure; student teachers; mentors
Návaznosti GA16-02177S, projekt VaV.
Změnil Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 4. 9. 2020 12:25.
Anotace
Cílem příspěvku je představit výsledky dotazníkového šetření strategií řízení třídy u studentů učitelství na praxích na druhém stupni základních škol a jejich cvičných učitelů, a to ve vztahu k jejich potřebě kognitivní uzavřenosti, jakožto jedné z klíčových osobnostních charakteristik ovlivňujících řízení třídy.
Anotace anglicky
The aim of the paper is to present results of a survey study on classroom management strategies of student teachers on their long term teaching practice in lower secondary classes and their mentor teachers from the point of view of their need for cognitive closure which is one of the key personal characteristics influencing classroom management.
Zobrazeno: 29. 3. 2024 06:24