PICKA, Karel. Digitální hry ve výuce z pohledu učitelů. Journal of Technology and Information Education. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, roč. 9, č. 1, s. 156-174. ISSN 1803-537X. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Digitální hry ve výuce z pohledu učitelů
Název česky Digitální hry ve výuce z pohledu učitelů
Název anglicky Digital games in education from the perspective of teachers
Autoři PICKA, Karel (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Journal of Technology and Information Education, Olomouc, Univerzita Palackého v Olomouci, 2017, 1803-537X.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor Pedagogika a školství
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/17:00096852
Organizace Pedagogická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář
Klíčová slova česky Digitální hry; ICT; game-based learning; dotazníkové šetření
Klíčová slova anglicky Digital games; ICT; game-based learning; questionnaire survey
Návaznosti MUNI/A/0985/2015, interní kód Repo.
Změnil Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 4. 9. 2020 05:23.
Anotace
Cílem výzkumu bylo zjistit, jak učitelé vnímají zapojování digitálních her do výuky a jestli a jak učitelé ve výuce digitální hry používají. Práce je inspirována jinými výzkumy ze zahraničí, které popisují učitelský přístup k zapojování digitálních her do vzdělávacího procesu. Především v USA, Velké Británii, Švédsku či Singapuru. Data byla sebrána pomocí dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo celkem 586 respondentů z celé ČR. Výzkumné šetření tak především zjistilo jak často, jakým způsobem a s jakými obtížemi učitelé digitální hry využívají ve své praxi, popřípadě proč tuto metodu nevyužívají.
Anotace anglicky
The research aims to describe how teachers perceive the involvement of digital games in the classroom and whether and how it is used in their teaching.The work is inspired by other studies from abroad, which describe teachers'approach to engaging digital games in the educational process. Especially in the USA, Great Britain or Sweden and Singapore. Data were collected using a questionnaire, which was attended by 586 respondents from across the country. The survey found especially how often, how and with what difficulties the teachers use digital games in their practice or why they not use this method.
Typ Název Vložil/a Vloženo Práva
jti_jti-201701-0013.pdf Licence Creative Commons  Verze souboru 1. 6. 2017

Vlastnosti

Název
jti_jti-201701-0013.pdf
Adresa v ISu
https://repozitar.cz/auth/repo/25807/407584/
Adresa ze světa
https://repozitar.cz/repo/25807/407584/
Adresa do Správce
https://repozitar.cz/auth/repo/25807/407584/?info
Ze světa do Správce
https://repozitar.cz/repo/25807/407584/?info
Vloženo
Čt 1. 6. 2017 01:01

Práva

Právo číst
  • kdokoliv v Internetu
Právo vkládat
 
Právo spravovat
  • osoba Mgr. Lucie Vařechová, uco 106253
  • osoba RNDr. Daniel Jakubík, uco 139797
  • osoba Mgr. Jolana Surýnková, uco 220973
Atributy
 
jti_jti-201701-0013.pdf Licence Creative Commons  Verze souboru 4. 9. 2020

Vlastnosti

Název
jti_jti-201701-0013.pdf
Adresa v ISu
https://repozitar.cz/auth/repo/25807/903302/
Adresa ze světa
https://repozitar.cz/repo/25807/903302/
Adresa do Správce
https://repozitar.cz/auth/repo/25807/903302/?info
Ze světa do Správce
https://repozitar.cz/repo/25807/903302/?info
Vloženo
Pá 4. 9. 2020 05:23

Práva

Právo číst
  • kdokoliv v Internetu
Právo vkládat
 
Právo spravovat
  • osoba Mgr. Lucie Vařechová, uco 106253
  • osoba RNDr. Daniel Jakubík, uco 139797
  • osoba Mgr. Jolana Surýnková, uco 220973
Atributy
 
Vytisknout
Přidat do schránky Zobrazeno: 28. 3. 2024 13:17