Přehled o publikaci
2016
Strategie řízení třídy u studentů učitelství na praxích z hlediska jejich otevřenosti vůči zkušenosti: dotazníkové šetření
VLČKOVÁ, Kateřina; Jan MAREŠ and Jan ŠIRŮČEKBasic information
Original name
Strategie řízení třídy u studentů učitelství na praxích z hlediska jejich otevřenosti vůči zkušenosti: dotazníkové šetření
Name (in English)
Classroom Management Strategies of Student Teachers on their Teaching Practice and their Openness to Experience: A Survey Study
Authors
VLČKOVÁ, Kateřina (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution); Jan MAREŠ (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Jan ŠIRŮČEK (203 Czech Republic, belonging to the institution)
Edition
Konference České asociace pedagogického výzkumu, 2016
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Presentations at conferences
Field of Study
Pedagogy and education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
RIV identification code
RIV/00216224:14410/16:00088210
Organization
Pedagogická fakulta – Repository – Repository
Keywords (in Czech)
Strategie řízení třídy; kognitivní otevřenost; studenti učitelství; učitelská praxe
Keywords in English
Classroom management strategies; cognitive openness; student teachers; teaching practice
Links
GA16-02177S, research and development project.
Changed: 3/9/2020 07:16, RNDr. Daniel Jakubík
In the original language
amp; Van Hiel, 2011, česká verze Širůček, 2014).
In English
amp; Van Hiel, 2011, Czech version by Širůček, 2014).