C
		
		2016
			
	    
Pojem a funkce obchodních podmínek
	    BEJČEK, Josef
	
	
	
	    
	
     
 
	
	Základní údaje
	
		Originální název
		Pojem a funkce obchodních podmínek
	 
		
			Název anglicky
			Concept and functions of commercial terms
		 
				Autoři
				BEJČEK, Josef (203 Česká republika, garant, domácí)
			 
			
				Vydání
				 1. vyd. Brno, Obchodní podmínky, od s. 19-41, 23 s. Spisy PF MU, řada teoretická, Editio Scientia; sv. č. 574, 2016
			 
		
		
			Nakladatel
			Masarykova univerzita, Právnická fakulta
		 
Další údaje
		
	
		
			Typ výsledku
			Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
		 
	
		
	
		
			Stát vydavatele
			Česká republika
		 
	
		
			Utajení
			není předmětem státního či obchodního tajemství
		 
	
		
			Forma vydání
			tištěná verze "print"
		 
			
		
		
			Kód RIV
			RIV/00216224:14220/16:00093921
		 
	
			
				Organizace
				Právnická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář
			 
		
		
	
		
			Klíčová slova česky
			obchodní podmínky; právní pojetí; spotřebitelské podmínky; podnikatelské podmínky
		 
		
			Klíčová slova anglicky
			commercial terms; legal approach; consumer terms; business terms
		 
				Návaznosti
				MUNI/A/1080/2015, interní kód Repo. 
			 
			
			
				
					V originále
					Obchodní podmínky jsou podle českého práva vedlejším smluvním ujednáním, a nikoliv jakýmkoliv ujednáním, jehož obsah strana nemohla reálně ovlivnit. Tyto situace řeší úprava adhezní kontraktace.
				 
				
					Anglicky
					According to Czech law commercial term are supplementary additonal negotiations and not any provisions that could not be really influenced by one of the parties. The latter situations are subject to the regulation of contracts of adhesion.
				  
				Zobrazeno: 4. 11. 2025 04:04