Informační systém Repo
BEJČEK, Josef. Pojem a funkce obchodních podmínek. Online. In Obchodní podmínky. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, Právnická fakulta, 2016. s. 19-41. Spisy PF MU, řada teoretická, Editio Scientia; sv. č. 574. ISBN 978-80-210-8424-7. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pojem a funkce obchodních podmínek
Název anglicky Concept and functions of commercial terms
Autoři BEJČEK, Josef (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání 1. vyd. Brno, Obchodní podmínky, od s. 19-41, 23 s. Spisy PF MU, řada teoretická, Editio Scientia; sv. č. 574, 2016.
Nakladatel Masarykova univerzita, Právnická fakulta
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor Právní vědy
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14220/16:00093921
Organizace Právnická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář
ISBN 978-80-210-8424-7
Klíčová slova česky obchodní podmínky; právní pojetí; spotřebitelské podmínky; podnikatelské podmínky
Klíčová slova anglicky commercial terms; legal approach; consumer terms; business terms
Návaznosti MUNI/A/1080/2015, interní kód Repo.
Změnil Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 3. 9. 2020 23:43.
Anotace
Obchodní podmínky jsou podle českého práva vedlejším smluvním ujednáním, a nikoliv jakýmkoliv ujednáním, jehož obsah strana nemohla reálně ovlivnit. Tyto situace řeší úprava adhezní kontraktace.
Anotace anglicky
According to Czech law commercial term are supplementary additonal negotiations and not any provisions that could not be really influenced by one of the parties. The latter situations are subject to the regulation of contracts of adhesion.
Zobrazeno: 24. 4. 2024 02:55