2016
			
	    
	
	
    Pojem a funkce obchodních podmínek
BEJČEK, JosefZákladní údaje
Originální název
Pojem a funkce obchodních podmínek
	Název anglicky
Concept and functions of commercial terms
		Autoři
BEJČEK, Josef (203 Česká republika, garant, domácí)
			Vydání
 1. vyd. Brno, Obchodní podmínky, od s. 19-41, 23 s. Spisy PF MU, řada teoretická, Editio Scientia; sv. č. 574, 2016
			Nakladatel
Masarykova univerzita, Právnická fakulta
		Další údaje
Jazyk
čeština
		Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
		Obor
Právní vědy
		Stát vydavatele
Česká republika
		Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
		Forma vydání
tištěná verze "print"
		Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14220/16:00093921
		Organizace
Právnická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář
			ISBN
978-80-210-8424-7
		Klíčová slova česky
obchodní podmínky; právní pojetí; spotřebitelské podmínky; podnikatelské podmínky
		Klíčová slova anglicky
commercial terms; legal approach; consumer terms; business terms
		Návaznosti
MUNI/A/1080/2015, interní kód Repo. 
			
				
				Změněno: 3. 9. 2020 23:43, RNDr. Daniel Jakubík
				
		V originále
Obchodní podmínky jsou podle českého práva vedlejším smluvním ujednáním, a nikoliv jakýmkoliv ujednáním, jehož obsah strana nemohla reálně ovlivnit. Tyto situace řeší úprava adhezní kontraktace.
				Anglicky
According to Czech law commercial term are supplementary additonal negotiations and not any provisions that could not be really influenced by one of the parties. The latter situations are subject to the regulation of contracts of adhesion.