BUČEK, Jaroslav. Osobnosti ako logá a mediátori televízneho produktuRozšírená práca. In Marketingová komunikácia a médiá 11. Bratislava: Book & book. s. 192-208. ISBN 978-80-970247-9-6. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Osobnosti ako logá a mediátori televízneho produktuRozšírená práca
Autoři BUČEK, Jaroslav.
Vydání Bratislava, Marketingová komunikácia a médiá 11, od s. 192-208, 2012.
Nakladatel Book & book
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizace Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. – Repozitář
ISBN 978-80-970247-9-6
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Jaroslav Buček, učo 1127. Změněno: 17. 2. 2017 19:24.
Vytisknout
Přidat do schránky Zobrazeno: 29. 3. 2024 13:12