Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{23009, author = {Vlčková, Kateřina and Pešková, Karolína}, booktitle = {Konference České asociace pedagogického výzkumu}, keywords = {Learner strategies; language skills; achievement in language tasks; English as a foreign language (EFL).}, language = {cze}, title = {Žákovské strategie při učení se anglickému jazyku a jejich vztah k úspěšnosti: souhrnné výsledky výzkumu}, year = {2016} }
TY - CONF ID - 23009 AU - Vlčková, Kateřina - Pešková, Karolína PY - 2016 TI - Žákovské strategie při učení se anglickému jazyku a jejich vztah k úspěšnosti: souhrnné výsledky výzkumu KW - Learner strategies KW - language skills KW - achievement in language tasks KW - English as a foreign language (EFL). N2 - Příspěvek prezentuje souhrnné výsledky výzkumu žákovských strategií uplatňovaných při učení se angličtině jako cizímu jazyku na konci základního vzdělávání. Žáky deklarované používání strategií je dáno do souvislosti s indikátory jejich vzdělávacích výsledků, jako jsou skóre z testu KET na úrovni A2 či známka z anglického jazyka, a to v kontextu dalších proměnných, například učební a výkonové motivace, stylů učení nebo podpory strategií učitelem. Strategie a úspěšnost řešení testových úloh jsou zkoumány u řečových dovedností čtení, poslech, mluvení a psaní. ER -
VLČKOVÁ, Kateřina a Karolína PEŠKOVÁ. Žákovské strategie při učení se anglickému jazyku a jejich vztah k úspěšnosti: souhrnné výsledky výzkumu. In \textit{Konference České asociace pedagogického výzkumu}. 2016.
|