a
2016
Strategie řízení třídy u studentů učitelství na praxích z hlediska jejich otevřenosti vůči zkušenosti: dotazníkové šetření
VLČKOVÁ, Kateřina and Jan MAREŠ
Basic information
Original name
Strategie řízení třídy u studentů učitelství na praxích z hlediska jejich otevřenosti vůči zkušenosti: dotazníkové šetření
Name (in English)
Classroom Management Strategies of Student Teachers on their Teaching Practice and their Openness to Experience: A Survey Study
Authors
VLČKOVÁ, Kateřina (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution) and Jan MAREŠ (203 Czech Republic, belonging to the institution)
Edition
Sborník abstraktů z konference České asociace pedagogického výzkumu, 2016
Other information
Type of outcome
Konferenční abstrakta
Field of Study
Pedagogy and education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
RIV identification code
RIV/00216224:14410/16:00088211
Organization
Pedagogická fakulta – Repository – Repository
Keywords (in Czech)
Strategie řízení třídy; kognitivní otevřenost; studenti učitelství; učitelská praxe
Keywords in English
Classroom management strategies; cognitive openness; student teachers; teaching practice
Links
GA16-02177S, research and development project.
V originále
amp; Van Hiel, 2011, česká verze Širůček, 2014).
In English
amp; Van Hiel, 2011, Czech version by Širůček, 2014).
Displayed: 2/7/2025 14:51